Thursday, May 22, 2008

after work - dutch sf

stressed/messed up again after work. So - I reminded myself of three ponits related to incidents on workplace.

1) a guy (an old man) becommes ennerved because I am working somewhat distracted and slow and this makes him impatient. He bashed his credit card into the little machine to demonstrate his growing impatience. (or maybe I all imagined this myself, not importyant this question)
2) I am cleaning a table and 'relieveing someone of his tray', which is not usually my job and he says 'oh thanks' - i did it because I wanted to get smething done a bit fatser to fill something up, blablabla, - anyways: another guy I work with, but who I actually dislike deeply, tells me to next time 'ask the client if I may take the tray,' otherwise 'I am in trouble'. This fucked me up immensely, but as I write I see I had already defined myself as superior to him and now my ego felt trampled upon. superior, because he is part of dishwasher team and I judged him to be pathetic and stupid in this instance - 'because the dishwashers are a bunch of weird and isolated creeps.'
3) then there was a woman who leaves a little trolley with trays on it fokking next to one of the storagefokking-bullshit-i dont know whatever it is called in english. Naast de kar dus ! Then, she leaves it there and i see this, and I ask her - not with many words, but assuming she can understand what i'm strrying to say - and point her towards the kar, but she apparently is to stupid to get this and like a goat she walks a way, leaving me to do what is normally up to clients themselves, to put their treys on the Kar. Afterwards I thought maybe she doesnt' understand dutch, but then again - what bothered me is I felt completely ignored, it didnt matter what I said, she didn't even asked 'excuse me, what you say?' What I thpought too was she was probably svared to ask me what I had said, out of fear of doing something wrong - so, to be safe, pretend she didn't un derstand me. hmm, obvious projection here.

1) Ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toeegelaten te denken dat de oude man arrogant was want hij stak demonstratief zijn kaart in machien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toegealetn emotioneel te reageren op man die ongeduldig leek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe tioeegaketn te verwijten dat klanten ongeduldig worden - en te denken dat als een klant ongeduldig wordt, dan is dat mijn fout.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten mij superieur te voelen aan oude mensen, omdat zij minder sterk zijn aan mij en geen geld meer kunnen verdienen, dus zogezegd nutteloos zijn id maatschappij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toegealetn mij superieur te voelen aan iemand omdat die oud is/bejaard is - omdat ik jong ben en ook omdat ik aan de kassa zit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten te denken dat ik macht heb omdat ik a e kassa zit.

Ik vergeef mezzlf dat ik mezelf hbe toeegaletn macht te definieren als mensen hun geld aannemen en teruggeven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toegealetn bang te zijn dat de klanten mij niet vertrouwen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toeegaletn onzeker te zijn in mijn werk en pas vertrouwen op te kunnen brenegn wanneer de mensen bij wie ik afreken in mij vertrouwen stellen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten mijzelf te leven als zelfvertrouwen als mijzelf in elk moment.

IK vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toeegalketn nodig te hebben dat anderen mij zouden vertrouwen, zodat ik een vorm van zelfvertrouwen zou kunnen ervaren.

2) IK vergeef mezelf dat ik mezelf heb toeegaletn to oordelen dat ik meer ben dan de mensen die werken in de vaatwas. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegealetn te oordelen dat mensen die in de vaatwas werken zielig zijn en ook dat ze lelijk zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toeegaletn werekn in de vaat te definieren als zielig.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toeegaletn mijzlef te definieren als zielig toen ik in de vaat moest werekn bij pizza hut.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toeegaletn over mijzelf te oordelen dat ik zielig ben, toen ik in de vaat moest werken de eesrte dag.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toeegaletn te denken en geloven dat ik meer ben dan en beter dan de mensen van de vaatwas, omdat ik dnek (denk -d nek - dikke nek !) dat ik slimmer, verstandiger en intelligenter ben.

3) this one i did out loud, quickly, as it had gotten obvious.

No comments: