Wednesday, July 23, 2008

9

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten bang te zijn dat het leila niet uitmaakt of ik thuis ben of niet

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten mezelf te willen zien door de ogen van leila

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten zelf waarde definieren als waardig zijn om aan een meisje haar tafel te mogen gaan zitten

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegealten zelf waarde definieren als waardig zijn om door leila leuk gevonden te worden

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegealetn bnag te zijn dat leila mij niet kan uitstaan

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegealetn bnag te zijn dat mensen onverschillig tegenover mij zijn

ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toegelaten iemand noig te hebben die mij ziet en mij hoort

ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toegelaten geirriteerd te geraken omdat maite zegt dat perfect circle precies een boysband is

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten pissed te worden omdat maite naast mij praat

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegealten kwaad te worden

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten tegen maite te roepen omdat ze luider begon te praten en ik mij niet kon focussen en ikdenk dat het maite haar schuld was

ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toegealten toe te geven aan woede en te denken dat de irritatie die ik voel is wie ik ben

ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toegelaten sf te schrijven uit de mind

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten mij te storen aan maite

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten te panikeren omdat ik bang ben om hele dag opgefokt te blijven als ik punt niet vind

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten kwaad te worden

ik vergeef mezaelf dat ik mezelf heb toegelaten te luistreren naar mijn gedachten en deze serieus te nemen

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten mij te ergeren aan maite

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten mij te ergeren aan mijn gedachten en over mezelf te oordelen

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten mij te ergeren aan mijn stem

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten mij te ergeren aan mijn lichaam

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten mij te ergeren aan leila die niet opstaat

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten bang te zijn dat ik infereur ben aan leila, dat leila mij als inferieur ziet

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten bang te zijn dat wendy aan de kassa mij als inferieur ziet als een niemand

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegealten bang te zijn dat Lore mij ziet als inferieur als niemand

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn iemand te willen zijn in de ogen van leila en voor haar te willen bestaan

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn iemand te willen zijn in de ogen van maite en voor haar willen bestaan

ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toegaletn iemand te willen zijn in de ogen van Lore en voor haar willen bestaan en mij altijd af te vragen of ze mij graag heeft of niet of ze mij tof vind of niet

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn te denkne dat ik minder ben dan Lore omdat zij een vrouw is

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten nodifg te hebben dat lore mij aanvaard, dat ze mij opmerkt en aandacht heeft voor mij, zodat ik mij aanvaard zou kunnen voelen en ok

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten mij te irriteren als ik zie hoe moe leila is en wanneer ze zegt dat ze niets verstaat van wat maite zegt en dat ze - leila - zich aanstelt en basically lui is en verwend

iik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten doorheen de ogen van iemand die mijn blog leest over mij te oordelen dat ik een debiel ben

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelatren doorheen de ogen van iemand die mijn blog leestr over mij te oordelen dat ik ik dom ben, achterlijk, geen inzicht heb en belachelijk en aanstellerig ben

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten iemand nodig te hebben die met mij ionetrageert en die op mijn vragen antwoord en aandacht voor mij heeft en die mij ernstig neemt

ik vergeef mezelf dat iuk mezelf heb toegaletn de mind ersntig te nemen

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb teoegaletn alles moeilijk te maken

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toeglaten snel te typen om mezelfg af te leiden

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten kwaad te zijn

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten woedend te zijn

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten bang te zijn voor vandaag

ii vergeef mezelf dat ik mezelf heb tpoeegaletn in de war te zijn

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toeegaletn een ander te willen straffen voor wat ik ervaar

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn papa te willen straffen omwille van wat ik ervaar

ik vergeef mezelf dat ik mezelf hegb toeegaletn iemand anders inferieur te illen laten voelen als straf voor hoe ik mij voel en mijzelf ervaar

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegealten hele dag in de maind te bestaan

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegealketn mij te laten consumeren door mijn gedachten

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten mij te laten consumeren door mijn emoties

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toeegaletn mij te laten consumeren door mijn gevoelens

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegealetn smoregens maite en leila te willen wakker maken omdat ik mij dan goed voel over mezelf

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toeegaletn smorgens leila te willen wakker maken zodat ik mij superieur voel aan leila

ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toegelkaten maite wakker maken zien als superioriteit

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegealetn maite en leila wakker te maken omdat ik controle will en omdat alles dan gaat zoals ik wil

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegealetn controle definieren als maite en leila wakker maken

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaetn mij af te wcheiden van maite wanneer ik haar wakker maak - haar te zien als iemand anders

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toeegaletn leila te zien als iemand anders wanneer ik haar wakker maak

ik vergeef mezelf dat ik mezelf hbe toeegaletn te denken dat ik alles in de hand heb omdat ik maite en leila wakker maak

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn te denken dat vandaag nutteloos word want heb weer pijn in darmen

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toeegaletn mezelf te limiteren door en als de perceptie van pijn in darmen

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toeegaletn bang te zijn voor de toekomst

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegalketn zelfverzekerdheid definieren als door heen de ogen van lezer mijzelf zien als iemand die foutloos schrijft en efficient

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn te lachen met vrouw op werk die haar agenda kwijt was

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegalketn bang te zijn om mijn gsm te verliezen met mijn telefoonnummers in van vrienden

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegalaten bang te zijn om emailadressen te verleizen

No comments: