Sunday, August 17, 2008

dutch sf - 'dommerik'

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn over mijzelf te oordelen dat ik een dommerik ben, omdat ik mij vergeleek met anderen en door de ogen van anderen oordeelde dat ik een dommerik ben

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn door de ogen van papa over mijzelf te oordelen dat ik een dommerik ben een 'imbecil', omdat ik iets niet wist of omdat ik iets 'verkeerd gedaan heb'

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten over mezelf te oordelen dat wie ik ben een dommerik is, omdat ik iets verkeerd gedaan heb of iets niet wist of een 'slecht antwoord gegeven heb'

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn mij te vergelijken met anderen op basis va onze punten op school en dan over mijzelf te oordelen dat ik een dommerik ben als ik slechtere punten heb als anderen

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn over mijzelf te oordelen dat ik beter ben dan anderen omdat ik denk dat ik meer weet dan hen, omdat ik intelligenter ben

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn over alle mensen te oordelen dat ze dom zijn

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn over andzeren als mezelf te oordelen dat het dommerikken zijn

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn over mezelf te oordelen dat ik een dommerik ben wanneer ik het antwoord ergens niet op weet

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn over mezelf te oordelen dat ik een dommerik ben als ik iets niet weet, of als ik iets vergeten ben

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn over mezelf te oordelen dat als ik meer weet over iets dan iemand anders dan ben ik meer als die persoon

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn over mezelf te oordelen dat ik een dommerik ben door de ogen van de voetbal-opa's omdat ik iemand op de 'verkeerde manier getakkeld had'

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn over mezelf te oordelen dat ik een dommerik ben wanneer ik niet weet wat te zeggen en omdat ik geloof dat er iets gezegd moet worden

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn over mezelf te oordelen dat ik een dommerik ben wanneer ik een grapje maak maar niemand anders vind het grappig of besteedt er aandacht aan

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn over mezelf te oordelen dat ik een imbiciel ben en een dommerik omdat ik iets heb laten vallen op de grond

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn over mijzelf te oordelen door de ogen van papa dat ik een imbiciel ben en een dommerik omdat op de bezemsteel was gaan zitten en die geplooid was geraakt en 'kapot was'

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegaletn bang te zijn dat iemand iets weet wat ik niet weet omdat ik bang ben om als een dommerik gezien te worden

some of the sf got lost in the process of posting... (most of it lol)

1 comment:

Ruben said...

Hi, thanks for you insight on my last post. =)